26
27
υπηρεσιών (τεχνικά μέσα, μετάφραση, δι-
ερμηνεία κλπ) που έχουν ζητηθεί από τους
ενδιαφερόμενους και παρίσταται στην δι-
αδικασία της διαμεσολάβησης τηρώντας
πρακτικά πάντοτε κατόπιν σχετικής επιθυ-
μίας και εγκρίσεως των ενδιαφερομένων
μερών.
Η Διοργάνωση προγραμμάτων - σεμινα-
ρίων καθώς και ημερίδων και συνεδρίων
και ενημερωτικών εκδηλώσεων από το
«Κέντρο Διαμεσολάβησης του ΕΒΕΑ», εί-
ναι ένας τομέας στον οποίο το Κέντρο έχει
μόνο θετικά επιτεύγματα να επιδείξει.
Το σεμινάριο «ADR Advocacy. Ο ρόλος του
πληρεξούσιου Δικηγόρου στη Διαιτησία και του παραστάτη Δικηγόρου στη Διαμεσολάβηση» και η ημερίδα
με θέμα «Εναλλακτικοί Τρόποι Επίλυσης Διαφορών, η Διαιτησία και η Διαμεσολάβηση στην Υπηρεσία του
Επιχειρηματία και του Πολίτη» που οργανώθηκαν και έγιναν τον Ιούνιο του 2014 στις κτιριακές εγκαταστάσεις
του Κέντρου Διαμεσολάβησης και του ΕΒΕΑ
στέφθηκαν με επιτυχία
τόσο στο τομέα της διοργάνωσης όσο
και στο επίπεδο της γνωριμίας του επιχειρηματικού κόσμου και του πολίτη με τον θεσμό της Διαμεσολάβη-
σης, της διασύνδεσης των ενδιαφερομένων μερών με τους διαπιστευμένους από το Υπουργείο Δικαιοσύνης
Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων διαμεσολαβητές και το «Κέντρο Διαμεσολάβησης του ΕΒΕΑ» και
της παροχής εξειδικευμένης γνώσης και πληροφορίας με την λειτουργία των στοχευόμενης θεματολογίας
τεσσάρων (4) εργαστηρίων (workshops), με θέματα:
• «Ενδοεπιχειρησιακές, Διεπιχειρησιακές διαφορές»,
• «Τραπεζικές Διαφορές»,
• «Ασφαλιστικές Διαφορές, Συμβόλαια, Χρηματοοικονομικά»,
• «Πνευματική, Βιομηχανική Ιδιοκτησία, Εμπορικά Σήματα»
που λειτούργησαν μέσα στα πλαίσια της
ημερίδας.
Η Γραμματεία του Κέντρου Διαμεσολάβησης του ΕΒΕΑ, ανέλαβε την οργάνωση και τον συντονισμό όλων των
ενεργειών προετοιμασίας των δύο εκδηλώσεων, πάντοτε υπό την καθοδήγηση των στελεχών του Κέντρου
Διαμεσολάβησης αλλά και με την συνδρομή όλου του εμπλεκόμενου προσωπικού του ΕΒΕΑ, που εργάστηκε
για τον σκοπό αυτό.
Έχοντας αποκτήσει την εμπειρία και την τεχνογνωσία και ανταποκρινόμενο στις ανάγκες του επιχειρημα-
τικού κόσμου και του πολίτη, το Κέντρο Διαμεσολάβησης του ΕΒΕΑ σκοπεύει να επαναλάβει στο μέλλον
τέτοιου είδους εκδηλώσεις και θεματικά εργαστήρια (workshops).
Στα μελλοντικά σχέδια του Κέντρου Διαμεσολάβησης του ΕΒΕΑ περιλαμβάνονται:
• η παροχή υπηρεσιών «Ηλεκτρονικής Διαμεσολάβησης» με την χρήση οπτικοακουστικών μέσων,
• η λειτουργία «Βιβλιοθήκης – αρχειοθέτησης Διαμεσολάβησης» η οποία θα λειτουργεί ως σημείο αναφοράς
όλων των ενδιαφερομένων για την ανεύρεση πληροφοριών
• ο εμπλουτισμός του διαδικτυακού τόπου του Κέντρου με όλα τα σχετικά προς την διαμεσολάβηση έγγραφα
και πληροφορίες.
Ο ρόλος της Γραμματείας του Κέντρου Διαμεσολάβησης θα είναι ενεργός και σε αυτές τις μελλοντικές του
δράσεις, πάντοτε με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων και του πολίτη, οι οποίοι θα επι-
λέγουν την Διαμεσολάβηση είτε κάποια άλλη εναλλακτική μέθοδο ως τον τρόπο επίλυσης των διαφορών
τους.
Στα πλαίσια της εξωστρέφειας που χαρακτηρίζει το «Κέντρο Διαμεσολάβησης του ΕΒΕΑ» , με σκοπό την
προώθηση της διαμεσολάβησης και την επικοινωνία με την αγορά και τον πολίτη, το ΕΒΕΑ ανακοίνωσε την
τριμηνιαία έκδοση του παρόντος περιοδικού, «ADR mag. Εναλλακτικοί τρόποι επίλυσης διαφορών».
Η Γραμματεία του Κέντρου, εγκαινιάζει την συμμετοχή της με το παρόν άρθρο, στην τροφοδότηση του πε-
ριοδικού με υλικό χρήσιμο προς όλους, από την εμπειρία της επάνω ακριβώς στην διαδικασία της Διαμεσο-
λάβησης, από την παρακολούθηση της επικαιρότητος αλλά και την συνεργασία της με τους διακεκριμένους
συνεργάτες του Κέντρου.
Είναι προφανές ότι η Γραμματεία του «Κέντρου Διαμεσολάβησης του ΕΒΕΑ», δεν αποτελεί μια επιχειρησιακή
μονάδα παροχής γραμματειακής υποστήριξης. Φιλοδοξία και πρακτική του Κέντρου είναι να έχει ενεργή
συμμετοχή και ουσιαστική συνδρομή στην εκπλήρωση των στόχων του, για την προώθηση της Διαμεσολά-
βησης και των άλλων εναλλακτικών μεθόδων επίλυσης διαφορών ως αποτελεσματικών τρόπων διευθέτη-
σης διαφορών, για την χρήση της Διαμεσολάβησης από τον επιχειρηματικό κόσμο και τον πολίτη και για την
διοργάνωση επιστημονικών εκδηλώσεων επιπέδου, που θα καθιερώσουν το «Κέντρο Διαμεσολάβησης του
ΕΒΕΑ» ως απαραίτητο και αξιόπιστο συνεργάτη.
Η Γραμματεία του Κέντρου Διαμεσολάβησης λειτουργεί στο
κτίριο του
Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου
Αθηνών, Ακαδημίας 7, από Δευτέρα έως Παρασκευή
08.00 - 15.00 στον 2ο όροφο.
Τηλ: 210 3625903, 210 3382148,
Fax: 210 3616464, E-mail:
Υπεύθυνη της Γραμματείας του Κέντρου Διαμεσολάβησης του
ΕΒΕΑ και Προϊσταμένη του τμήματος Διοίκησης Προσωπικού κα
Μωρογιώργα Σταυρούλα.
Για την αντιγραφή το στέλεχος του Κέντρου Διαμεσολάβησης
του ΕΒΕΑ και υπάλληλος του τμήματος Διοίκησης Προσωπικού
κα Σωπήλη Βασιλική.
Κέντρο Διαμεσολάβησης Ε.Β.Ε.Α.:
5ος όροφος,
Τηλ. 210 3382310, 210 3382311, 210 3624341,
Fax: 210 3616464, E-mail:
Υπεύθυνος του Κέντρου Διαμεσολάβησης του Ε.Β.Ε.Α. και Προϊ-
στάμενος του Τμήματος Διαιτησιών κ. Χρήστος Παναγόπουλος,
ΑΡΘΡΟ
Πληροφορίες: