ADR Mag 2015 | Καλοκαίρι 2015 (τεύχος 5) - page 17

17
ΑΡΘΡΟ
Η παρουσία της κ. Αλεξίας Κουκκουλλή, Δικηγόρου,
Διαιτητού, Εκπαιδεύτριας Διαμεσολαβητών και Γε-
νικής Γραμματέως του Ι.Δ.Ε.Μ.Ε.Δ. σήμανε και την
αρωγή του Ινστιτούτου, στο οποίο συγκεντρώνονται
εκείνες οι δυνάμεις οι οποίες μπορούν να υλοποι-
ήσουν τις επιδιώξεις αυτές και να κινητοποιήσουν
τους κατάλληλους φορείς και μηχανισμούς για την
επίτευξη των στόχων που τίθενται, όπως η σχολική
διαμεσολάβηση , η οποία αποτελεί έναν εκ των κοι-
νωνικών στόχων του.
Αλεξία Κουκκουλλή
Η κ. Κουκκουλλή στην παρέμβασή της επεσήμανε:
«Στην κρίσιμη χρονική συγκυρία την οποία διανύου-
με και βιώνουμε έχει τεράστια σημασία να αφοσιω-
θούμε και να μεριμνήσουμε για τα παιδιά που αποτε-
λούν τα θύματα αυτής της κρίσης, η οποία τους έχει
στερήσει την ανεμελιά. Η οικονομική κρίση αποτελεί
τον παράγοντα εκείνο που μπορεί να εντείνει τα πε-
ριστατικά βίας στο σχολείο καθώς, αφενός οι γονείς
δεν έχουν το περιθώριο, την αντοχή ή τα αντανακλα-
στικά για να αναγνωρίσουν τα σημάδια στη συμπε-
ριφορά των παιδιών τους, τα οποία είτε εκτονώνουν
την ψυχική τους φόρτιση με την άσκηση βίας, είτε
κλείνονται ακόμη περισσότερο στον εαυτό τους, με
τις πιθανότητες να καταστούν θύματα ενδοσχολικής
βίας ολοένα αυξανόμενες. Διεθνώς η απάντηση, η
λύση, είναι η σχολική διαμεσολάβηση.»
Ενώ κατέστησε σαφή τα κίνητρα και τους στόχους
του Ι.Δ.Ε.Μ.Ε.Δ. για τη σχολική διαμεσολάβηση:
«Στο Ι.Δ.Ε.Μ.Ε.Δ., εκτός από την προώθηση των λοι-
πών εναλλακτικών μεθόδων επίλυσης διαφόρων, οι
οποίες δύνανται να συμβάλλουν στην υγιή επιχειρη-
ματικότητα και τον εξορθολογισμό των συναλλαγών,
επιλέγουμε να πραγματευτούμε κάθε πτυχή της σχο-
λικής διαμεσολάβησης με στόχο να συνδράμουμε
τα παιδιά τα οποία θα είναι οι πολίτες του μέλλοντος.
Και πρέπει να γίνει συνείδηση ότι η βία στο σχολείο,
θα φέρει βία στο πανεπιστήμιο και θα ακολουθή-
σει η βία στο χώρο εργασίας και στην οικογένεια. Ο
μαθητής του σήμερα είναι ο φοιτητής του αύριο, ο
εργαζόμενος ή ο επιχειρηματίας του μεθαύριο και
ακόμη σημαντικότερο ο σύζυγος και έτι περισσότε-
ρο πατέρας.»
Ας ευχηθούμε πως ανάλογες προσπάθειες θα συνε-
χίσουν να υλοποιούνται στο μέλλον, ώστε να δοθεί
περαιτέρω ώθηση στο θεσμό της σχολικής διαμεσο-
λάβησης του οποίου τα αποτελέσματα μπορούν να
λειτουργήσουν ευεργετικά για το σύνολο της κοινω-
νίας μας.
1...,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 18,19,20
Powered by FlippingBook