Περιοδικό Ανάπτυξη - Μάρτιος 2015 - page 10

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Δ
ανάπτυξη
|
ΜΑΡΤΙΟΣ 2015
8
ΑΠΟΝΕΜΉΘΗΚΑΝ, ΚΑΤΆ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΊΑΣΗ ΤΗΣ 25ης
ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΎ ΣΥΜΒΟΥΛΊΟΥ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΎ
ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΎ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΊΟΥ ΑΘΗΝΏΝ, ΤΑ ΒΡΑΒΕΊΑ
ΣΕ ΜΑΘΗΤΈΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΈΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΊΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΕΤΉΣΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ ΈΚΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΉΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ
ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΏΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΉΡΙΟ.
Απονομή Μαθητικών &
Φοιτητικών Βραβείων Ε.Β.Ε.Α.
Ο
θεσμός των Βραβείων καθιερώθηκε από το 1995,
με σκοπό να παροτρύνει τους νέους στην ιδιωτική
πρωτοβουλία και να προωθήσει την έννοια της επι-
χειρηματικότητας.
Τα Βραβεία απονεμήθηκαν από τον Δρα Κουντούρη Νικόλα, ει-
δικό σύμβουλο του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού, Παιδεί-
ας και Θρησκευμάτων.
Κατά την απονομή, ο πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Α. Κωνσταντίνος Μί-
χαλος ανέφερε μεταξύ άλλων, απευθυνόμενος στους μαθητές:
«Ο ρόλος της εκπαίδευσης είναι για μας ιδιαίτερα σημαντικός,
σε μια εποχή κατά την οποία η χώρα προσπαθεί να βγει από τη
χειρότερη οικονομική και κοινωνική κρίση της μεταπολεμικής
ιστορίας της. Η εκπαίδευση είναι παράγοντας που θα βοηθήσει
στην οικοδόμηση μιας νέας, ισχυρότερης και υγιούς παραγωγι-
κής βάσης, μέσω της καλλιέργειας των απαιτούμενων γνώσεων
και δεξιοτήτων. Κυρίως όμως είναι το μέσο για την καλλιέργεια
μιας νέας κουλτούρας, όσον αφορά την οικονομική ανάπτυξη,
τη συλλογική και την ατομική πρόοδο.
»Είναι σημαντικό να αντιστρέψουμε τη λογική του παρελθόντος,
η οποία δαιμονοποιεί την επιχειρηματικότητα και απομακρύνει
από αυτή το πιο δυναμικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Τα
προηγούμενα χρόνια φθάσαμε, ως χώρα, να παράγουμε έναν
από τους μεγαλύτερους αριθμούς πτυχιούχων, οι οποίοι όμως
περιόριζαν τις φιλοδοξίες τους σε μια μισθοδοτούμενη θέση –
ιδανικά στο δημόσιο– ή σε ένα προστατευμένο επάγγελμα ή σε
δραστηριότητες χαμηλών προσδοκιών.
»Αυτό πρέπει να αλλάξει, αν θέλουμε να σταματήσουμε τη δι-
αρροή ταλαντούχων νέων ανθρώπων στο εξωτερικό. Πρέπει να
αλλάξει, αν θέλουμε να περιορίσουμε την αγωνία και την ανα-
σφάλεια που αισθάνεται η νέα γενιά για το αύριο.
»Θεωρούμε γι’ αυτό απαραίτητη την ενσωμάτωση της επιχει-
ρηματικότητας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, και τη
στενότερη σύνδεση της τριτοβάθμιας, ειδικά, εκπαίδευσης με
το χώρο της παραγωγής και της αγοράς. Είμαστε βέβαιοι ότι το
όφελος θα είναι κοινό για όλους: για τους ίδιους τους νέους, για
την οικονομία, για την ελληνική κοινωνία».
Εφέτος οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του λυκείου διαγωνίσθη-
καν στη συγγραφή έκθεσης με θέμα «Μετανάστευση επιστημό-
νων. Αίτια που προκαλούν το φαινόμενο. Συνέπειες για την εθνική
οικονομία. Προτεινόμενες λύσεις» και οι φοιτητές των ανωτάτων
και τεχνικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στη συγγραφή εργασίας
με θέμα «Νέο αναπτυξιακό πρότυπο της ελληνικής οικονομίας».
Οι μαθητές που διακρίθηκαν είναι οι:
ΧΡΥΣΑΝΘΗΤΣΑΛΑΦΟΥΤΑ
(Γ΄Τάξη–2οΓΕ.Λ. Κερατσινίου)
1ο Βραβείο,
χρηματικού ποσού
1.500 ευρώ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΛΑΒΔΑ
(Γ΄ Τάξη – 4ο ΓΕ.Λ. Ηλιούπολης)
2ο Βραβείο,
χρηματικού ποσού
1.200 ευρώ
ΜΑΡΙΝΑ ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΥ
(Γ΄ Τάξη – 2ο ΓΕ.Λ. Πεύκης)
3ο Βραβείο,
χρηματικού ποσού
1.000 ευρώ
Οι φοιτητές που διακρίθηκαν είναι οι:
ΑΝΝΑ-ΛΑΛΙ ΤΣΙΛΙΔΟΥ
(Πανεπιστήμιο Μακεδονίας –
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής)
1ο Βραβείο,
χρηματικού ποσού
2.000 ευρώ
ΝΑΤΑΛΙΑ ΒΟΛΑΝΗ
(Πολυτεχνείο Κρήτης – Σχολή Μηχανι-
κών Παραγωγής και Διοίκησης)
2ο Βραβείο,
χρηματικού ποσού
1.500 ευρώ
ΜΑΡΙΑ-ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΕΤΑΛΑ
(Πανεπιστήμιο Μακεδονί-
ας – Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής)
3ο Βραβείο,
χρηματικού ποσού
1.000 ευρώ
Οι βραβευθείσες με τον Δρα Νικόλα Κουντούρη
1,2,3,4,5,6,7,8,9 11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,...68
Powered by FlippingBook